Send skoletasken på slankekur med Notability

Scan alle dine bøger ind på iPad'en.

Det er fantastisk at kunne sidde i sofaen og planlægge undervisningen til næste dag, med en iPad indeholdende alle de materialer du har brug for.

Når jeg planlægger undervisningen til matematik, har jeg brug for følgende:
-elevbogen
-kopimappen
-lærervejledningen
-evalueringsskemaet
-værkstedsvejledningen.

Jeg har skannet alle materialer ind via kopimaskinen til min dropbox. Jeg har efterfølgende importeret materialet til app'en Notability. Notability kan hurtigt åbne Pdf-filerne og åbner altid på den side jeg sidst har arbejdet med.





Send vedhæftet fil til din dropbox.

Du skal oprette en mailadresse, til din dropbox.
>Gå ind på sendtodropbox.com
      >opret en Dropboxkonto, hvis du ikke har en konto
>klik på connect with Dropbox
>The app Sendt To Dropbox would like... klik Allow.
>Et program genererer nu en mailadresse. Skriv adressen ned i dit adressekartotek og klik save settings.

vedhæftede filer sendt til mailadressen bliver nu lagt i folderen app>attachments i din dropbox.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar